WE HAVE A NEW FAMILY MEMBER...

  προβολές 1,681,881

Josh Richards

Πριν 4 μήνες

Nessa Barrett decided she wanted to make the sway house crazier by getting another dog. Also had a blast giving back and helping out around LA!

Σχόλια
Moonshath Haque
Moonshath Haque Πριν 4 ημέρες
And now Jaden and Nessa take care of Blaze 🥺
batoul asaad
batoul asaad Πριν 4 ημέρες
You are..... because you love nessa
mhsaxv
mhsaxv Πριν 5 ημέρες
josh mads nessa and jaden together... this aged so bad...
Sheila Godinez-Lopez
Sheila Godinez-Lopez Πριν 9 ημέρες
Hii
Aubrey Ramos
Aubrey Ramos Πριν 10 ημέρες
Does anybody know what color of French bulldog it is?
Angie Schubert
Angie Schubert Πριν 3 ημέρες
@Aubrey Ramos no idea, I’m from Europe so I don’t really know much about America but you should look it up on Instagram or websites where people that actually do this can guide you
Aubrey Ramos
Aubrey Ramos Πριν 4 ημέρες
@Angie Schubert Omg thank you for responding! Do you know where I could find them for sale at? I might get one in the future.
Angie Schubert
Angie Schubert Πριν 4 ημέρες
Is a grey spotted French bulldog, they go from $6K to $10K
Zarko Lalic
Zarko Lalic Πριν 16 ημέρες
But jaden 😭😭😭😂😂😂
Sydney Kong
Sydney Kong Πριν 16 ημέρες
“Bryce fucking sucks” LMAOOOOOO 😂😂😂😂😂😂
Lily Bartram
Lily Bartram Πριν 17 ημέρες
nessa, jaden, josh and mads will never be in the same car again.
Athena
Athena Πριν 11 ημέρες
Fax :'(
Elyssa Price
Elyssa Price Πριν 22 ημέρες
This video did not age well
yt
yt Πριν 27 ημέρες
corvette
silvana alice
silvana alice Πριν μήνα
The ossified celsius muhly whine because poland dentsply alert around a decorous laborer. scandalous, snobbish anethesiologist
lulunori
lulunori Πριν μήνα
Porque no adoptan? Acaso es un estereotipo que tienen que llevar ahora que son niños millonarios? Imbéciles
Лилия Низамиева
Лилия Низамиева Πριν μήνα
1:28
Ayla Boots
Ayla Boots Πριν μήνα
Did josh say she buy it for 10.00
Melissa Peréz Hernadez
Melissa Peréz Hernadez Πριν μήνα
LoL
Lillian Keo
Lillian Keo Πριν 2 μήνες
what kind dog is the cute puppy?
Rania R
Rania R Πριν 2 μήνες
Josh: "I'm gonna have like 100% more shit and piss in my room-" Nessa: "nooo" Also Nessa: "yeah"
Alice Smith
Alice Smith Πριν 2 μήνες
you cant buy kids noah
NightFoXx240
NightFoXx240 Πριν 2 μήνες
Nessa: Dog! Josh and Bryce: Wrinkly testicle
Meral
Meral Πριν 2 μήνες
Him and Lil buddy need to make a video together that would be a A whole lot of views 🤤👌🏻
Riley’s Fam
Riley’s Fam Πριν 2 μήνες
I have one
Jacy Vineyard
Jacy Vineyard Πριν 2 μήνες
my sister says that she loves you to the moon and back she is 17
Jxdnchasenickrylandlover Love you
Jxdnchasenickrylandlover Love you Πριν 2 μήνες
Only like the vid because Jaden/jxdn
Charli._.fam17 Damelio._.fam16
Charli._.fam17 Damelio._.fam16 Πριν 2 μήνες
I like your mask because I tried to commit suicide. That’s the suicide number
Archer Lola
Archer Lola Πριν 3 μήνες
10 k for a dog seems insane! adopt dont shop! they're beings not products!
Layla Marshall
Layla Marshall Πριν 3 μήνες
"It looks like a testicle" When I tell you I couldnt stop laughing belive me lmao
Rachel Ingabire
Rachel Ingabire Πριν 3 μήνες
what type of dog is it????
Tweesha Patel
Tweesha Patel Πριν 3 μήνες
noah: We might have... a dog. lol
Elina Soong
Elina Soong Πριν 3 μήνες
noah: we might have... josh: *intense stare* noah: A DOG
paige a
paige a Πριν 3 μήνες
Wow Josh was like I lost 😡 they aways say Bryce is the best then Burns all the pin ball stuff then his friend comes outside and say you need to lose 2 games to lose well I burned it all so oop
Jaylah Bojorquez
Jaylah Bojorquez Πριν 3 μήνες
The way ness talks to blace it’s so cute
Roblox Tings
Roblox Tings Πριν 3 μήνες
No one: Josh: Nessa: Noah: we might get one Josh thoughts: A KID? Noah 1 hour later: a puupy
Gabriela Ochoaa
Gabriela Ochoaa Πριν 3 μήνες
Pls drop a follow to my tiktok :) - @gabbyyochoaa
Madddie Brewster
Madddie Brewster Πριν 3 μήνες
You can’t buy kids Noah Next vid Noah buys kids
Ava Austin
Ava Austin Πριν 3 μήνες
Do more buddy videot
Mohammed Boutlalak
Mohammed Boutlalak Πριν 3 μήνες
Yeahhh 🔥
Isabel Brearley
Isabel Brearley Πριν 3 μήνες
No one: Absolutely no one: Not even me: Josh yelling at full volume in a macho voice: *OH MY GOSH IT'S SO CUTE*
Joe Medina
Joe Medina Πριν 3 μήνες
Wait $10,000 for a dog ?
Jordyn Lehman
Jordyn Lehman Πριν 3 μήνες
Fuck I love him
Jordyn Lehman
Jordyn Lehman Πριν 3 μήνες
I love you Josh
Skyla Truskey
Skyla Truskey Πριν 3 μήνες
griffin= not funny
Age Pro
Age Pro Πριν 3 μήνες
Anyone got discord ? We’re lookin for more ppl to join. All you do is talk abt random shit. lmk if interested
Nana cline
Nana cline Πριν 3 μήνες
you should do a pregnancy prank
Phil
Phil Πριν 3 μήνες
Josh: I love putting smiles on people’s faces People: wearing a mask
Bublyyy moon
Bublyyy moon Πριν 3 μήνες
“a week later” Me: he is wearing the same shirt 😭
Kenzley Gary
Kenzley Gary Πριν 3 μήνες
He really said pornhub
Ioanna Sabija
Ioanna Sabija Πριν 3 μήνες
At the moment when they start ping pong game put it at 2x speed ...
Emily Qualls
Emily Qualls Πριν 3 μήνες
nessa is so excited that they have a new pupp❤️❤️❤️
Christian Williams
Christian Williams Πριν 3 μήνες
Omg remember your dog ate poo😭😭
Dania Gaming
Dania Gaming Πριν 3 μήνες
2:44 bruh stop it I always fart and ur cancelling nessa for faring once wtf Bryce stfu
Maria Munoz
Maria Munoz Πριν 3 μήνες
Did anyone hear josh say bae or was it Just me??
William Smith
William Smith Πριν 3 μήνες
DID YOU TALK TRASH
crazy fam
crazy fam Πριν 3 μήνες
Hiy
ibtida tasfia
ibtida tasfia Πριν 3 μήνες
"nessa sharted part 2" lmao
Guitar Lovers by Raahi Doshi
Guitar Lovers by Raahi Doshi Πριν 3 μήνες
I m dying josh plzz make a new video i know u r busy w ur shoots but seriously we r dying now get the hell of content i just want to seee ur Face and nthg else men 😂😉😍😘 Plzzz take some time and show urself of cam 😄😄😄😄😄😄😄 I loveeeeee u so much Josh plzzzz make a new video 😘😘😘😘😘😘😘😘😘
golfcartss
golfcartss Πριν 3 μήνες
bye asf nessa looks musty as hell
Prabdeep Rai
Prabdeep Rai Πριν 3 μήνες
aaaaaaaaahhhhhhhh i am tHe BeSt
QDibie
QDibie Πριν 3 μήνες
Bruh when’s the next video?
Mckenzie Locke
Mckenzie Locke Πριν 3 μήνες
yassssss getttttt ittttttt
Mckenzie Locke
Mckenzie Locke Πριν 3 μήνες
i love you guys BAHAHAHAHAH
Addison Davila
Addison Davila Πριν 3 μήνες
i follow your and josh richards podcast its amazing
golden tpwk
golden tpwk Πριν 3 μήνες
Josh we miss you. Please come back! I don’t want to watch the hype house vids
Peachy Gamers
Peachy Gamers Πριν 3 μήνες
why haven’t josh posted ?
sheril dutta
sheril dutta Πριν 3 μήνες
Josh please solve youe feud with Bryce. We ship u❤👀
Zefanya S
Zefanya S Πριν 3 μήνες
lemonade watermelon of sugar i wont changEEEeeeeEEee
Jaylinn Smith
Jaylinn Smith Πριν 3 μήνες
Is the dog cutest then nessa
Chris
Chris Πριν 3 μήνες
Post
Andrea Adams
Andrea Adams Πριν 3 μήνες
Nessa: *just hugging and cuddling her puppy* *the next second* Jaden: *takes puppy away to keep it for himself*
Lauren Calixto
Lauren Calixto Πριν 3 μήνες
post!!!!!
Tazzlyn Govender
Tazzlyn Govender Πριν 3 μήνες
𝑚𝑦 𝑑𝑜𝑔𝑠 𝑛𝑎𝑚𝑒 𝑖𝑠 𝑏𝑙𝑎𝑧𝑒
milo siles
milo siles Πριν 3 μήνες
when tf are you gonna post a new youtube video
Malia Merritt
Malia Merritt Πριν 3 μήνες
I know like wut
Allen Medina
Allen Medina Πριν 3 μήνες
NOOOOOOOOOOOOOOOO not Nessaaaaaaaaaaaaaaaaa whyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy cheater and shes happy about it
noahneck
noahneck Πριν 3 μήνες
At 4;49 when griffin was trying to be funny he s not i dont ike him
Lily Yue
Lily Yue Πριν 3 μήνες
Aw it’s good your giving food to the homeless you guys may not be the greatest influencers sometimes but that was kind
Edilawit Nigatu
Edilawit Nigatu Πριν 3 μήνες
Griffin voice😂😂❤️❤️
Preet tejwani
Preet tejwani Πριν 3 μήνες
What is the breed of the new puppy
Johnnie_Clapz
Johnnie_Clapz Πριν 3 μήνες
IT KINDA LOOKS LIKE A TESTICALE HAHAHAHAHAHHA
Anthea OLIKA Chifumnaya
Anthea OLIKA Chifumnaya Πριν 3 μήνες
LMAOOO JR BEW SONG IS BAAHHHHDDDD
kitty squad
kitty squad Πριν 3 μήνες
Hey babe
chandrea green
chandrea green Πριν 3 μήνες
i think josh richards is cuter
Ao
Ao Πριν 3 μήνες
Im looking for lemon dreams songs💀
ALEXANDRIA DUFFIELD
ALEXANDRIA DUFFIELD Πριν 4 μήνες
Josh where you at? Why no new videos🥺
Hozan.hadi.3 Hozan
Hozan.hadi.3 Hozan Πριν 4 μήνες
Messa farted again
Kevin T.
Kevin T. Πριν 4 μήνες
Make another vid we need it pls.
addison rae
addison rae Πριν 4 μήνες
I hope u know that no one stands you😬
Lexi Kate
Lexi Kate Πριν 4 μήνες
JOSH POST MORE ON GRpost PLZZZZ POST ANOTHER YT VID
ReplayFam
ReplayFam Πριν 4 μήνες
Y'all are still waiting for Josh too post, wonder when that's going too be):
Angela Nehme
Angela Nehme Πριν 4 μήνες
UR PUPPY IS SO DAMN CUTE and jadens reaction was the best in my opinion
Kostas Kordalis
Kostas Kordalis Πριν 4 μήνες
you broke up with Nessa?
Hannah Caridi
Hannah Caridi Πριν 4 μήνες
that last bit tho 😅😅
Wajd Ba'Alawy
Wajd Ba'Alawy Πριν 4 μήνες
now he is gonna get hate from them for recording it smh wow
The Rose Kai
The Rose Kai Πριν 4 μήνες
2:24 Noah:We might have Josh: stares at the camera Noah:A dog
José Maciel
José Maciel Πριν 4 μήνες
HAHA look who touched my baby, it was not nice of you to talk about our beautiful Chase, don't you think he suffered more with Josh? The funny thing is that he did NOTHING with you, society is getting more and more toxic!!
ElementesPrøPlayer
ElementesPrøPlayer Πριν 4 μήνες
José Ricardo
Nevena Beckwith
Nevena Beckwith Πριν 4 μήνες
I have one to🐶
Guitar Lovers by Raahi Doshi
Guitar Lovers by Raahi Doshi Πριν 4 μήνες
I feel josh u r very busy these days cuz waiting for a new video frm last 3 weeks😐plzz take some time and make a video We all haven't seen u frm last 3 weeks😁😂❤❤
courtney fowler
courtney fowler Πριν 4 μήνες
I had a dog called blaze but he passed away from lung cancer in september✌😭
Avery Mathis
Avery Mathis Πριν 4 μήνες
Wait why haven’t u posted in a while I miss it
Orange Dragon5
Orange Dragon5 Πριν 4 μήνες
What’s your favorite movie to watch everybody mine is the live action Mulan movie and clueless❤️❤️❤️❤️❤️
Orange Dragon5
Orange Dragon5 Πριν 4 μήνες
The videos from josh get better and better ❤️😅😂😂😂😂😂😂😂😂😂💕🌈
I Surprised My GirlFriend With This!! (She Cried)
07:47
Josh Richards
προβολές 2,7M
SNIK - DIAMANTI (Official Music Video)
2:16
SNIK OFFICIAL
προβολές 3,1M
Starship | SN15 | High-Altitude Flight Test
16:05
Josh Asks Nessa Her Biggest Secrets..
06:27
Griffin Johnson
προβολές 1,7M
MUKBANG W/ NESSA BARRETT
12:07
cooper noriega
προβολές 1,1M
We Bought A Dog!
07:20
Josh Richards
προβολές 2,4M
SWAY HOUSE TAKES A LIE DETECTOR TEST!!
13:31
Jason Nash
προβολές 5M
SPEAKING SPANISH FOR 24 HOURS
13:46
LARRAY
προβολές 9M
DRUNK GET READY WITH ME: KYLIE AND KENDALL
16:05
Kylie Jenner
προβολές 17M
BFFs with Dave Portnoy and Josh Richards - Episode 3: Nessa Barrett
41:31
BFFs with Dave Portnoy and Josh Richards
προβολές 946K
EX GIRLFRIEND GIVES ME A TATTOO...
07:41
Josh Richards
προβολές 1,5M
SNIK - DIAMANTI (Official Music Video)
2:16
SNIK OFFICIAL
προβολές 3,1M
Starship | SN15 | High-Altitude Flight Test
16:05
Poor Girl in a Fancy School
10:12
Troom Troom SELECT
προβολές 1,5M
He officially quit
12:30
FaZe Rug
προβολές 2,3M
Every Catfish Ever
8:24
Smosh
προβολές 435K
CRASHING Evil Daniels WEDDING To Save BEST FRIENDS
18:50
Matt and Rebecca
προβολές 2M